Propozycja walidacji bloczków EduMATRIX jako narzędzia dydaktycznego wspomagającego proces nauczania matematyki w klasach nauczania początkowego
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2016.4.42Słowa kluczowe:
EduMATRIX, edukacja wczesnoszkolna, pomoce dydaktyczne, matematykaAbstrakt
Liczne propozycje narzędzi wykorzystywanych w procesie dydaktycznym mają na celu wspomaganie rozwoju i umiejętności uczniów. Wykonany z naturalnych materiałów zestaw Edu-MATRIX stanowi ciekawą alternatywę dla dostępnych na rynku propozycji. Metoda walidacji EduMATRIX opiera się na projekcie eksperymentu z grupą kontrolną. Zebrane dane posłużą do oceny wpływu zestawu EduMATRIX na poprawność oraz czas rozwiązywania zadań matematycz-nych opracowanych w oparciu o standaryzowany materiał. Analizie poddano również opinie dzieci odnoszące się do ich samopoczucia w trakcie zajęć oraz satysfakcji z wykonywanych zadań, a także oceny nauczycieli dotyczące postępów w nauce matematyki u dzieci uczestniczących w badaniu.Pobrania
Opublikowane
2016-12-15
Jak cytować
POLLAK, A., WIJATA, A. M., BIEŃKOWSKA, M. J., & MITAS, A. W. (2016). Propozycja walidacji bloczków EduMATRIX jako narzędzia dydaktycznego wspomagającego proces nauczania matematyki w klasach nauczania początkowego. Journal of Education, Technology and Computer Science, 18(4), 325–331. https://doi.org/10.15584/eti.2016.4.42
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI INFORMATYCZNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2016 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.