Trudne sytuacje szkolne w ocenie uczniów i nauczycieli

Autor

  • Ireneusz ZAWŁOCKI Politechnika Częstochowska, Polska
  • Krzysztof NIEWIADOMSKI Politechnika Częstochowska, Polska
  • Ewa NIEROBA Politechnika Częstochowska, Polska

Słowa kluczowe:

problemy współczesnej szkoły, trudne sytuacje szkolne, relacje uczeń-nauczyciel

Abstrakt

W opracowaniu dokonano ogólnej analizy głównych problemów dotykających uczniów i nauczycieli we współczesnej szkole, wskazując obszary stwarzające największe trudności obydwu podmiotom procesu edukacji. O ocenę analizowanych zagadnień poproszono uczniów i nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych, przeprowadzając badania pozwalające wskazać podstawowe trudne sytuacje szkolne widziane oczyma jednych i drugich.

Pobrania

Opublikowane

2013-06-30

Jak cytować

ZAWŁOCKI, I., NIEWIADOMSKI, K., & NIEROBA, E. (2013). Trudne sytuacje szkolne w ocenie uczniów i nauczycieli. Journal of Education, Technology and Computer Science, 7(1), 455–460. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6875

Numer

Dział

PROBLEMY KSZTAŁCENIA NAUCZYCIELI

Inne teksty tego samego autora

<< < 1 2