Trudne sytuacje szkolne w ocenie uczniów i nauczycieli

Autor

  • Ireneusz ZAWŁOCKI
  • Krzysztof NIEWIADOMSKI
  • Ewa NIEROBA

DOI:

https://doi.org/2080-9069

Słowa kluczowe:

problemy współczesnej szkoły, trudne sytuacje szkolne, relacje uczeń-nauczyciel

Abstrakt

W opracowaniu dokonano ogólnej analizy głównych problemów dotykających uczniów i nauczycieli we współczesnej szkole, wskazując obszary stwarzające największe trudności obydwu podmiotom procesu edukacji. O ocenę analizowanych zagadnień poproszono uczniów i nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych, przeprowadzając badania pozwalające wskazać podstawowe trudne sytuacje szkolne widziane oczyma jednych i drugich.

Opublikowane

2013-06-30

Jak cytować

ZAWŁOCKI, I., NIEWIADOMSKI, K., & NIEROBA, E. (2013). Trudne sytuacje szkolne w ocenie uczniów i nauczycieli. Journal of Education, Technology and Computer Science, (1), 455–460. https://doi.org/2080-9069

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION

Inne teksty tego samego autora

1 2 > >>