Internetowe sieci społeczne jako zasoby nauczania w szkolnictwie wyższym

Autor

  • Marta Mauri Medrano University of Zaragoza

DOI:

https://doi.org/10.15584/kpe.2020.8.16

Słowa kluczowe:

sieci społeczne, uczeń, nauka, szkolnictwo wyższe, technologie informacyjne i komunikacyjne.

Abstrakt

Technologie znacznie rozwinęły się we wszystkich obszarach społeczeństwa, stopniowo wkraczając także na uniwersytety, aż do momentu, w którym stały się bardzo cennym zasobem edukacyjnym. W kontekście ciągłych zmian, szkolnictwo wyższe musi stawić czoła wyzwaniom związanym z nowymi metodami uczenia się, aby ulepszyć sposób tworzenia, organizowania i rozpowszechniania wiedzy. Zastosowanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w nauczaniu wiąże się ze wzrostem jego dostępności, poprawą jakości i polepszeniem wyników.

Opublikowane

2020-12-15

Jak cytować

Mauri Medrano, M. (2020). Internetowe sieci społeczne jako zasoby nauczania w szkolnictwie wyższym. KULTURA – PRZEMIANY – EDUKACJA, 8, 218–224. https://doi.org/10.15584/kpe.2020.8.16

Numer

Dział

Uniwersytety i szkoły wyższe w perspektywie wyzwań cywilizacyjnych