Internetowe sieci społeczne jako zasoby nauczania w szkolnictwie wyższym
DOI:
https://doi.org/10.15584/kpe.2020.8.16Słowa kluczowe:
sieci społeczne, uczeń, nauka, szkolnictwo wyższe, technologie informacyjne i komunikacyjne.Abstrakt
Technologie znacznie rozwinęły się we wszystkich obszarach społeczeństwa, stopniowo wkraczając także na uniwersytety, aż do momentu, w którym stały się bardzo cennym zasobem edukacyjnym. W kontekście ciągłych zmian, szkolnictwo wyższe musi stawić czoła wyzwaniom związanym z nowymi metodami uczenia się, aby ulepszyć sposób tworzenia, organizowania i rozpowszechniania wiedzy. Zastosowanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w nauczaniu wiąże się ze wzrostem jego dostępności, poprawą jakości i polepszeniem wyników.Pobrania
Opublikowane
2020-12-15
Jak cytować
Mauri Medrano, M. (2020). Internetowe sieci społeczne jako zasoby nauczania w szkolnictwie wyższym. KULTURA – PRZEMIANY – EDUKACJA, 8, 218–224. https://doi.org/10.15584/kpe.2020.8.16
Numer
Dział
Uniwersytety i szkoły wyższe w perspektywie wyzwań cywilizacyjnych
Licencja
Prawa autorskie (c) 2020 KULTURA – PRZEMIANY – EDUKACJA
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.