Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
O czasopiśmie
Etyka publikacji
Recenzenci i procedura recenzowania
Streszczenia i artykuły - repozytorium UR
Aktualny numer
Archiwum
Zespół redakcyjny
Rada Naukowa
Przesyłanie tekstów
Pliki do pobrania
Kontakt
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 7 (2019): Myśl o wychowaniu. Teorie i zastosowania edukacyjne
Tom 7 (2019): Myśl o wychowaniu. Teorie i zastosowania edukacyjne
Opublikowane:
2019-12-30
Pełny numer
pdf
Wprowadzenie
Zofia Frączek
9-10
PDF
Historyczne źródła, ciągłość i zmiana myśli edukacyjnej
Towarzystwo Uniwersytetu Ludowego im. A. Mickiewicza we Lwowie (1898–1914)
Kazimierz Rędziński
13-26
PDF
Wychowawcza rola ruchu strzeleckiego wśród uczniów szkół średnich autonomicznej Galicji początku XX wieku oraz II Rzeczypospolitej
Edmund Juśko
27-41
PDF
Ciągłość czy zmiana? O powojennym systemie kształcenia nauczycieli na przykładzie województwa śląsko-dąbrowskiego
Bogumiła Bobik
42-58
PDF
Indoktrynacja i kontrola: edukacja w Państwie Hiszpańskim
Marta Mauri Medrano
59-66
PDF (English)
Rodzina i szkoła - wspólne obszary kształcenia, wychowania i opieki
Rodzina wobec przemian społecznych. O wychowawczym funkcjonowaniu rodziny i możliwościach jego doskonalenia
Zofia Frączek
69-80
PDF
„Singel” jako styl życia we współczesnym społeczeństwie
Ewa Markowska Gos
81-112
PDF
Kultura szkoły i efektywność szkoły: współpraca ze środowiskiem jako wiodący sposób uczenia się
Rebeca Soler Costa, Pablo Lafarge Ostariz
113-121
PDF (English)
Psychologia wobec współczesnych problemów edukacyjnych i wychowawczych
Aktywność twórcza uczniów w poglądach nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej – komunikat z badań
Alicja Kubik
125-136
PDF
Motywacja a proces uczenia się
Zbigniew Chodkowski
137-150
PDF
Badanie interpretacyjne w procesie dydaktycznym: krytyczna analiza dyskursu
Pablo Lafarga Ostariz, Rebeca Soler Costa
151-159
PDF (English)
Uniwersytety i szkoły wyższe w perspektywie wyzwań cywilizacyjnych
Osobowość nauczyciela akademickiego w warunkach integracji przestrzeni edukacyjnej szkoły wyższej
Iryna Kozłowska, Nadia Zajaczkiwska, Jurij Kozłowski
163-173
PDF
Harmonizacja (łączenie) wiedzy pedagogicznej i metodycznej jako ważny warunek jakościowego kształcenia zawodowego przyszłych nauczycieli
Olha Bilyakovska
174-183
PDF (English)
Technologia tworzenia indywidualnego scenariusza adaptacyjnego w działalności edukacyjnej magistranta
Halyna Yelnykova, Olha Yeromenko
184-194
PDF (English)
Zgłoś tekst
Zgłoś tekst
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Język / Language
English
Język Polski
pobierz