Niewykorzystywany edukacyjny potencjał ICT
DOI:
https://doi.org/10.15584/di.2019.14.9Słowa kluczowe:
media cyfrowe, cyfrowa biblioteka, wirtualne wycieczki, wirtualne wykładyAbstrakt
W opracowaniu poddano analizie wybrane zasoby sieciowe, z których część została przy-gotowana specjalnie do zastosowań edukacyjnych. Pozostałe omówione zasoby, chociaż nie zostały przygotowane z myślą o edukacji mogą z powodzeniem pełnić takie funkcje. Na tle istniejących sieciowych zasobów edukacyjnych pokazano stopień zainteresowania nimi nauczycieli i uczniów.Pobrania
Opublikowane
2019-12-15
Jak cytować
Piecuch, A. (2019). Niewykorzystywany edukacyjny potencjał ICT. Dydaktyka Informatyki, 14, 100–119. https://doi.org/10.15584/di.2019.14.9
Numer
Dział
TIK A EDUKACJA