Chatterbot – wirtualny doradca: istota technologii, możliwości zastosowań edukacyjnych
Słowa kluczowe:
nowoczesne technologie komunikacyjne, multimedia, edukacja, e-learningAbstrakt
W artykule poruszono kwestie nowoczesnych technologii komunikacyjnych związanych z rozwojem wirtualnych doradców (chatbotów) i ich potencjalnymi możliwościami wykorzystania w edukacji.Pobrania
Opublikowane
2014-12-30
Jak cytować
FURMANEK, W., & Lib, W. (2014). Chatterbot – wirtualny doradca: istota technologii, możliwości zastosowań edukacyjnych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 10(2), 231–237. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6599
Numer
Dział
EDUKACJA ZDALNA
Licencja
Prawa autorskie (c) 2014 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.