Niektóre pedagogiczne konsekwencje nadmiarowości informacji

Autor

  • Waldemar FURMANEK Uniwersytet Rzeszowski, Polska

Słowa kluczowe:

przeładowanie informacyjne, stres informacyjny, społeczeństwo wiedzy

Abstrakt

W tym opracowaniu zatrzymuję się na niektórych zjawiskach dotyczących informacji, ich pedagogicznego znaczenia i zjawisk, jakie powstają w sytuacji ich nadmiaru względem potrzeb ludzi w konkretnych sytuacjach życia i pracy. Czy nauk o edukacji i praktyka edukacyjna w wystarczającym stopniu podejmują wynikające stąd wyzwania?

Pobrania

Opublikowane

2013-12-15

Jak cytować

FURMANEK, W. (2013). Niektóre pedagogiczne konsekwencje nadmiarowości informacji. Journal of Education, Technology and Computer Science, 8(2), 15–28. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6736

Numer

Dział

WYBRANE PROBLEMY EDUKACYJNE W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM

Inne teksty tego samego autora

1 2 > >>