Edukacja ekologiczna jako priorytet w nauczaniu dzieci i młodzieży

Autor

  • MIROSŁAW BABIARZ Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Wydział Pedagogiczny i Artystyczny, Instytut Edukacji Szkolnej, Polska
  • PAWEŁ GARBUZIK Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Wydział Pedagogiczny i Artystyczny, Instytut Edukacji Szkolnej, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.21

Słowa kluczowe:

edukacja ekologiczna, Narodowa Strategia Edukacji Ekologicznej, edukacja ekologiczna w edukacji formalnej

Abstrakt

Poniższy tekst ukazuje, czym jest edukacja ekologiczna, jak jej priorytety zostały sformułowane w Narodowej Strategii Edukacji Ekologicznej. Ponadto przedstawia płaszczyzny, na których odbywa się przyswajanie wiedzy z tego zakresu. Następnie omówiony został raport z badania stanu wprowadzania treści edukacyjnych w programach kształcenia na wszystkich etapach edukacji formalnej.

Opublikowane

2017-12-15

Jak cytować

BABIARZ, M., & GARBUZIK, P. (2017). Edukacja ekologiczna jako priorytet w nauczaniu dzieci i młodzieży. Journal of Education, Technology and Computer Science, 22(4), 160–165. https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.21

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION