Edukacja ekologiczna jako priorytet w nauczaniu dzieci i młodzieży
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.21Słowa kluczowe:
edukacja ekologiczna, Narodowa Strategia Edukacji Ekologicznej, edukacja ekologiczna w edukacji formalnejAbstrakt
Poniższy tekst ukazuje, czym jest edukacja ekologiczna, jak jej priorytety zostały sformułowane w Narodowej Strategii Edukacji Ekologicznej. Ponadto przedstawia płaszczyzny, na których odbywa się przyswajanie wiedzy z tego zakresu. Następnie omówiony został raport z badania stanu wprowadzania treści edukacyjnych w programach kształcenia na wszystkich etapach edukacji formalnej.Pobrania
Opublikowane
2017-12-15
Jak cytować
BABIARZ, M., & GARBUZIK, P. (2017). Edukacja ekologiczna jako priorytet w nauczaniu dzieci i młodzieży. Journal of Education, Technology and Computer Science, 22(4), 160–165. https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.21
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ I WCZESNOSZKOLNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2017 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.