Krzysztof Kraszewski, Barbara Nawolska (red.), „Dziecko i nauczyciel w procesie poznania i działania”, Wyd. Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków 2016, ss. 174, ISBN 978-83-8084-013-3
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.53Słowa kluczowe:
Krzysztof Kraszewski, Barbara Nawolska (red.), Dziecko i nauczyciel w procesie poznania i działania, Wyd. Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków 2016, ss. 174, ISBN 978-83-8084-013-3Pobrania
Opublikowane
2017-12-15
Jak cytować
MYŚLIWIEC, K. (2017). Krzysztof Kraszewski, Barbara Nawolska (red.), „Dziecko i nauczyciel w procesie poznania i działania”, Wyd. Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków 2016, ss. 174, ISBN 978-83-8084-013-3. Journal of Education, Technology and Computer Science, 22(4), 387–389. https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.53
Numer
Dział
RECENZJE
Licencja
Prawa autorskie (c) 2017 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.