Krzysztof Kraszewski, Barbara Nawolska (red.), „Dziecko i nauczyciel w procesie poznania i działania”, Wyd. Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków 2016, ss. 174, ISBN 978-83-8084-013-3

Autor

  • KATARZYNA MYŚLIWIEC Magister, Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie, Wydział Pedagogiczny, Katedra Pedagogiki Wczesnoszkolnej, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.53

Słowa kluczowe:

Krzysztof Kraszewski, Barbara Nawolska (red.), Dziecko i nauczyciel w procesie poznania i działania, Wyd. Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków 2016, ss. 174, ISBN 978-83-8084-013-3

Pobrania

Opublikowane

2017-12-15

Jak cytować

MYŚLIWIEC, K. (2017). Krzysztof Kraszewski, Barbara Nawolska (red.), „Dziecko i nauczyciel w procesie poznania i działania”, Wyd. Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków 2016, ss. 174, ISBN 978-83-8084-013-3. Journal of Education, Technology and Computer Science, 22(4), 387–389. https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.53