Wykorzystanie technologii informacyjnej w kształceniu na przykładzie programu GeoGebra
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2016.2.28Słowa kluczowe:
technologia informacyjna, proces kształcenia, uczeń, nauczyciel, GeoGebraAbstrakt
W artykule poruszona została kwestia wykorzystania technologii informacyjnej w procesie kształcenia. Dzisiejsza szkoła musi korzystać z odpowiedniego oprogramowania dydaktycznego, które powoduje, że uczeń chętniej przyswaja wiadomości, a rezultatem tego jest bardziej efektywne kształcenie. Jednym z takich programów jest GeoGebra, która usprawnia nauczanie matematyki. Jest to uniwersalna aplikacja, która doskonale nadaje się do wykorzystania na wszystkich etapach kształcenia.Pobrania
Opublikowane
2016-06-30
Jak cytować
NOWAK, J. (2016). Wykorzystanie technologii informacyjnej w kształceniu na przykładzie programu GeoGebra. Journal of Education, Technology and Computer Science, 16(2), 220–225. https://doi.org/10.15584/eti.2016.2.28
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI INFORMATYCZNO-INFORMACYJNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2016 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.