Wiedza wyznacznikiem modelu życia w społeczeństwie informacyjnym
DOI:
https://doi.org/2080-9069Słowa kluczowe:
znaki, dane, infracja, wiadomości, wiedza, mądrość, teoria wiedzy, teoria, jakość życiaAbstrakt
Pedagogika wspólczesna staje przed nowym wyzwaniem, jakim jest opracownaie teorii wiedzy. W zwiąku z tym wykorzystać musi dorobek tych wszystkich dyscyplin, dla których wiedza jest obiektem i terenem badań. Przede wszystkim psychologia (kognitywistyka), dydaktyka ogólna, teoria informacji i technologie informacyjne, ale także metodologia badań systemowych. W opracowaniu dotykam tylko nielicznych problemów dookreślajacych siatkę pojęciową i problemową tego zakresu badań.Opublikowane
2011-12-15
Jak cytować
FURMANEK, W. (2011). Wiedza wyznacznikiem modelu życia w społeczeństwie informacyjnym. Journal of Education, Technology and Computer Science, (2), 13–27. https://doi.org/2080-9069
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION