Wyzwania związane z prowadzeniem przedmiotu technologie internetowe na kierunkach informatycznych

Autor

DOI:

https://doi.org/10.15584/di.2024.19.10

Słowa kluczowe:

technologie internetowe, student, wykład, laboratorium, projekt

Abstrakt

Artykuł podejmuje problematykę związaną z wyzwaniami, jakie stoją przed osobami, które przygotowują i prowadzą zajęcia na jednym z podstawowych przedmiotów na kierunkach informatycznych – technologiach internetowych. W ramach tego przedmiotu omawiane są treści, które w szybkim tempie się dezaktualizają i prowadzący muszą się nieustannie dokształcać, aby sprostać oczekiwaniom zarówno studentów, jak i biznesu.
W celu poznania opinii studentów i ich oczekiwań co do kształcenia na wyżej wymienionym przedmiocie przeprowadzono badania wśród studentów, którzy zaliczyli go w semestrze poprzednim (II rok informatyki oraz informatyki i ekonometrii Uniwersytetu Rzeszowskiego).

Pobrania

Opublikowane

2024-12-07

Jak cytować

Garwol, K., & Bánesz , G. (2024). Wyzwania związane z prowadzeniem przedmiotu technologie internetowe na kierunkach informatycznych. Dydaktyka Informatyki, 19, 127–137. https://doi.org/10.15584/di.2024.19.10

Numer

Dział

TIK A EDUKACJA