Prymat człowieka nad technologią paradygmatem współczesnej dydaktyki informatyki

Autor

DOI:

https://doi.org/10.15584/di.2023.18.3

Słowa kluczowe:

dydaktyka, informatyka, model człowieka, transhumanizm, superdługowieczność, superdobrobyt, superinteligencja

Abstrakt

W związku z rozwojem transhumanizmu istnieje pilna potrzeba podejmowania badań nad miejscem dydaktyki informatyki w systemie nauk pedagogicznych. Szczególnie istotne jest odniesienie problematyki dydaktyki informatyki do treści tzw. superproblemów: superdługowieczności, superdobrobytu, superinteligencji.

Pobrania

Opublikowane

2023-11-15

Jak cytować

Furmanek, W. (2023). Prymat człowieka nad technologią paradygmatem współczesnej dydaktyki informatyki. Dydaktyka Informatyki, 18, 34–54. https://doi.org/10.15584/di.2023.18.3

Numer

Dział

TIK A SPOŁECZEŃSTWO