Metodologiczne trudności badań z pogranicza edukacji, techniki i informatyki

Autor

  • Waldemar FURMANEK Uniwersytet Rzeszowski, Wydział Pedagogiczny, Kate- dra Pedagogiki Pracy i Andragogiki, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2016.4.1

Słowa kluczowe:

metodologia badań naukowych, edukacja – technika – informatyka

Abstrakt

W opracowaniu wskazałem na ogólne kierunki myślenia w zakresie metodologii badań złożonej problematyki pogranicza i wzajemnych relacji techniki, edukacji i informatyki. Dookreślenie obiektu badań wymaga poza tym zajęcia stanowiska co do założeń epistemologicznych. To jednak wymaga oddzielnego opracowania.

Pobrania

Opublikowane

2016-12-15

Jak cytować

FURMANEK, W. (2016). Metodologiczne trudności badań z pogranicza edukacji, techniki i informatyki. Journal of Education, Technology and Computer Science, 18(4), 21–28. https://doi.org/10.15584/eti.2016.4.1

Numer

Dział

PROBLEMY EDUKACJI OGÓLNEJ

Inne teksty tego samego autora

1 2 > >>