Polski wkład do teorii podręcznika szkolnego – pamięci dra Antoniego Zająca – entuzjasty stosowania nowoczesnych środków kształcenia w dydaktyce
Słowa kluczowe:
edukacja, materiały dydaktyczne, podręcznik szkolnyAbstrakt
Przedstawiona w artykule ewolucja teorii podręczników szkolnych – zarówno w aspekcie historycznym, jak i współczesnym – dowodzi, że Polscy badacze tej problematyki mieli i w dalszym ciągu mają ogromny wkład w jej rozwój nie tylko w wymiarze krajowym, ale i zagranicznym.Pobrania
Opublikowane
2016-06-30
Jak cytować
Walat, W. (2016). Polski wkład do teorii podręcznika szkolnego – pamięci dra Antoniego Zająca – entuzjasty stosowania nowoczesnych środków kształcenia w dydaktyce. Journal of Education, Technology and Computer Science, 16(2), 34–40. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6304
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION