Znaczenie algorytmu dydaktycznego w projektowaniu multimedialnych programów dydaktycznych
Słowa kluczowe:
algorytm, algorytm dydaktyczny, multimedialny programAbstrakt
Komputerowe programy prezentacyjne oraz łatwe w obsłudze edytory języków programowania stworzyły nauczycielom nieograniczone moŜliwości projektowania i wykonywania własnych opracowań metodycznych opartych na technologiach informatycznych i informacyjnych. Jak wielkie znaczenie cywilizacyjne wywarło upowszechnienie się hiperteksu wyjaśnia szerzej W. Furmanek w opracowaniu Cywilizacyjne i osobowe znaczenie hipertekstu [2008]. W artykule poruszana jest problematyka związana z projektowaniem multimedialnych programów dydaktycznych. To na etapie projektowania podejmowane są decyzje dotyczące struktury programu dydaktycznego, sposobu prezentowania treści kształcenia, ich układu metodycznego, doboru mediów słuŜących do przekazywania i sprawdzania nowo nabytych wiadomości. Często konsekwencją ustalenia struktury multimedialnego programu dydaktycznego i zastosowania określonych mediów jest wybór technologii informatycznych słuŜących do jego realizacji.Pobrania
Opublikowane
2012-12-15
Jak cytować
LIB, W. (2012). Znaczenie algorytmu dydaktycznego w projektowaniu
multimedialnych programów dydaktycznych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 6(2), 173–182. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6911
Numer
Dział
NOWOCZESNE E-ŚRODKI DYDAKTYCZNE
Licencja
Prawa autorskie (c) 2012 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.