Kompetencja komunikacyjna uczniów kończących szkołę podstawową a rozumienie pojęć informatycznych – wyniki badań własnych
DOI:
https://doi.org/2080-9069Słowa kluczowe:
kompetencja językowa, kompetencja komunikacyjna, rozumienie pojęć informatycznychAbstrakt
W artykule poruszane są kwestie związane z kompetencjami językowymi, a przede wszystkim komunikacyjnymi uczniów kończących szkołę podstawową wyrażającymi się w umiejętnościach komunikacyjnych. Są one, zdaniem autora, niezbędnymi komponentami procesu komunikowania się. Dają także podstawę rozwijania tych kompetencji w trakcie dalszej nauki szkolnej.Opublikowane
2013-12-15
Jak cytować
LIB, W. (2013). Kompetencja komunikacyjna uczniów kończących szkołę
podstawową a rozumienie pojęć informatycznych – wyniki
badań własnych. Journal of Education, Technology and Computer Science, (2), 179–191. https://doi.org/2080-9069
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION