Analiza przypadków w kształceniu nauczycieli
Słowa kluczowe:
analiza przypadków, kształcenie nauczycieliAbstrakt
W tym artykule opisano jeden ze sposobów badania osobowości nauczyciela i jego rozwoju zawodowego na podstawie metody analizy przypadków. Badania te są w istocie kompleksem i twórczym rozwiązaniem danej dydaktycznej sytuacji w zadanym środowisku dydaktycznym. Ich istotą jest interakcja i konkretna sytuacja związana z nauczaniem i podejmowaniem decyzji.Pobrania
Opublikowane
2010-06-30
Jak cytować
MACH, P. (2010). Analiza przypadków w kształceniu nauczycieli. Journal of Education, Technology and Computer Science, 1(1), 237–243. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7142
Numer
Dział
KSZTAŁCENIE NAUCZYCIELI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2010 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.