Monitorowanie procesu kształcenia ucznia – e-dziennik

Autor

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2019.2.11

Słowa kluczowe:

e-dziennik, system informatyczny, komunikacja rodzic-szkoła

Abstrakt

ziennik elektroniczny w założeniu ma przynieść korzyści trzem stronom procesu edukacji: uczniowi, rodzicowi i nauczycielowi. Dla ucznia winien stanowić informację zwrotną i pełnić rolę motywacyjną. Dostęp rodzica do e-dziennika ma na celu zintensyfikowanie wzajemnej komunikacji ze szkołą. Nauczyciel natomiast zyskuje narzędzie wspomagające go w procesie dydaktycznym i sprawozdawczym. Artykuł jest próbą odpowiedzi na pytanie, czy te założenia znajdują potwierdzenie w rzeczywistości.

Pobrania

Opublikowane

2019-06-30

Jak cytować

Piecuch, A. (2019). Monitorowanie procesu kształcenia ucznia – e-dziennik. Journal of Education, Technology and Computer Science, 28(2), 80–85. https://doi.org/10.15584/eti.2019.2.11

Numer

Dział

WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI NAUCZYCIELI