Blog w kształceniu technicznym

Autor

  • Marta CIESIELKA AGH Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, Wydział Inżynierii Metali i Informatyki Przemysłowej, Polska
  • Agata OSMENDA AGH Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, Wydział Inżynierii Metali i Informatyki Przemysłowej, Polska, Polska
  • Renata STAŚKO Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2016.4.19

Słowa kluczowe:

blog, blogosfera, technologia informacyjna, edukacja techniczna

Abstrakt

W artykule zaprezentowano wyniki badań zastosowania blogów w kształceniu technicznym. Przedstawiono analizę porównawczą blogów do zajęć technicznych, opinie nauczycieli blogujących oraz uczniów korzystających i niekorzystających z blogów.

Opublikowane

2016-12-15

Jak cytować

CIESIELKA, M., OSMENDA, A., & STAŚKO, R. (2016). Blog w kształceniu technicznym. Journal of Education, Technology and Computer Science, 18(4), 158–163. https://doi.org/10.15584/eti.2016.4.19

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION

Inne teksty tego samego autora

1 2 > >>