Istotne i nieistotne cechy multimedialnych programów dydaktycznych w opinii nauczycieli przedmiotów zawodowych – doniesienie z badań pilotażowych
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2016.4.27Słowa kluczowe:
multimedia, oprogramowanie dydaktyczne, cechy oprogramowania dydaktycznegoAbstrakt
W artykule przedstawiono wyniki badań pilotażowych dotyczących preferencji nauczycieli zawodu dotyczących cech oprogramowania dydaktycznego.Pobrania
Opublikowane
2016-12-15
Jak cytować
LIB, W. (2016). Istotne i nieistotne cechy multimedialnych programów dydaktycznych w opinii nauczycieli przedmiotów zawodowych – doniesienie z badań pilotażowych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 18(4), 215–223. https://doi.org/10.15584/eti.2016.4.27
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI NAUCZYCIELI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2016 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.