Technologia rozszerzonej rzeczywistości w rozwijaniu wyobraźni dzieci i młodzieży
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2016.3.28Słowa kluczowe:
edukacja,, dzieci, wyobraźnia, myślenie, rozszerzona rzeczywistośćAbstrakt
W artykule przedstawiono teoretyczną analizę definicji wyobraźni wraz z jej podziałem, na podstawie której przedstawiono praktyczną realizację aplikacji AR-book, której działanie opiera się na wykorzystaniu rozszerzonej rzeczywistości w rozwijaniu wyobraźni dzieci i młodzieży.Pobrania
Opublikowane
2016-09-30
Jak cytować
WARCHOŁ, T. (2016). Technologia rozszerzonej rzeczywistości w rozwijaniu wyobraźni dzieci i młodzieży. Journal of Education, Technology and Computer Science, 17(3), 184–190. https://doi.org/10.15584/eti.2016.3.28
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2016 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.