Badanie możliwości edukacyjnych rozszerzonej rzeczywistości – sprawozdanie z badań
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2016.1.17Słowa kluczowe:
edukacja, rozszerzona rzeczywistość, badania, możliwości, uczenie się, dydaktykaAbstrakt
W artykule przedstawiono wyniki badań preferencji nauczycieli i studentów w zakresie moż-liwości rozszerzonej rzeczywistości. Przedstawione zagadnienie ukazuje potrzebę współczesnego społeczeństwa na wdrażanie nowych technologii do procesu dydaktycznego.Pobrania
Opublikowane
2016-03-30
Jak cytować
WARCHOŁ, T. (2016). Badanie możliwości edukacyjnych rozszerzonej rzeczywistości – sprawozdanie z badań. Journal of Education, Technology and Computer Science, 15(1), 124–129. https://doi.org/10.15584/eti.2016.1.17
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2016 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.