Badanie możliwości edukacyjnych rozszerzonej rzeczywistości – sprawozdanie z badań

Autor

  • Tomasz WARCHOŁ Uniwersytet Rzeszowski, Wydział Pedagogiczny, Zakład Dydaktyki Ogólnej i Systemów Edukacyjnych, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2016.1.17

Słowa kluczowe:

edukacja, rozszerzona rzeczywistość, badania, możliwości, uczenie się, dydaktyka

Abstrakt

W artykule przedstawiono wyniki badań preferencji nauczycieli i studentów w zakresie moż-liwości rozszerzonej rzeczywistości. Przedstawione zagadnienie ukazuje potrzebę współczesnego społeczeństwa na wdrażanie nowych technologii do procesu dydaktycznego.

Pobrania

Opublikowane

2016-03-30

Jak cytować

WARCHOŁ, T. (2016). Badanie możliwości edukacyjnych rozszerzonej rzeczywistości – sprawozdanie z badań. Journal of Education, Technology and Computer Science, 15(1), 124–129. https://doi.org/10.15584/eti.2016.1.17

Numer

Dział

PROBLEMY EDUKACJI INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNEJ

Inne teksty tego samego autora