E-learning akademicki moda czy konieczność
Słowa kluczowe:
edukacja, e-learning, postęp, nowoczesne technologie kształceniaAbstrakt
We współczesnym świecie obserwuje się potrzebę szybkiego i efektywnego organizowania nauki. W związku z tym wzrasta zainteresowanie e-learningiem na różnych poziomach edukacji, a zwłaszcza w szkolnictwie wyższym, wpływ ma obecna sytuacja gospodarcza, konkurencja na rynku edukacyjnym, niż demograficzny oraz pogłębiające się bezrobocie. E-kształcenie daje możliwości pozyskania studentów z zagranicy, niepełnosprawnych, tych, którzy nie mogą zrezygnować z pracy zawodowej, a chcą lub powinni się dokształcać. Takim sposobem zdobywania wiedzy zainteresowane są różne osoby chcące uzupełnić wykształcenie wyższe lub zdobyć nowy zawód.Pobrania
Opublikowane
2013-12-15
Jak cytować
ORDON, U., & SOŁTYSIAK, W. (2013). E-learning akademicki moda czy konieczność. Journal of Education, Technology and Computer Science, 8(2), 229–235. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6766
Numer
Dział
ZASTOSOWANIE E-LEARNINGU W EDUKACJI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2013 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.