„Panorama badań aksjologicznych we współczesnym literaturoznawstwie polskim” (polemiczne dopowiedzenia)
DOI:
https://doi.org/10.15584/tik.2022.29Słowa kluczowe:
literaturoznawstwo, aksjologia, szkołaAbstrakt
Publikacja zawiera polemiczne dopowiedzenia do tekstu Beaty Garlej „Panorama badań aksjologicznych we współczesnym literaturoznawstwie polskim” („Tematy i Konteksty” 11(16)/2021). Publikacja ta została podzielona na trzy części: „Szkoła lubelska (KUL-owska”), „Szkoła toruńska”, „Szkoła warszawska”. Brak wyjaśnienia Autorki jak jest przez nią rozumiane słowo „szkoła” sprzyja przeszacowaniu „szkoły toruńskiej” i niedoszacowaniu „szkoły »Ogrodu«”.
Downloads
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Kategorie
Licencja
Prawa autorskie (c) 2022 Tematy i Konteksty
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.