Postawy studentów wobec konstruowania elektronicznego
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2018.3.51Słowa kluczowe:
postawy, edukacja elektroniczna, pracownia konstruktorska, kierunek studiów edukacja techniczno-informatyczna, szkoła wyższaAbstrakt
W artykule ukazano i uzasadniono potrzebę badań postaw studentów wobec treści programowych. Teoretyczne rozważania uzupełniono badaniami postaw studentów kierunku edukacja techniczno-informatyczna przed realizacją i po realizacji treści przedmiotu pracownia konstruktorska o profilu elektronicznym. Przeprowadzone badania metodą dyferencjału semantycznego wykazały, że realizacja treści programowych odgrywa znaczącą rolę w kształtowaniu postaw – wzrost wskaźnika syntetycznego z 1,50 do 2,16. Uczestnictwo studentów w 30 godzinnych zajęciach programowych skutkuje zwiększeniem kierunku, siły i trwałości postaw studentów wobec konstruowania elektronicznego.Pobrania
Opublikowane
2018-09-30
Jak cytować
MARSZAŁEK, A. (2018). Postawy studentów wobec konstruowania elektronicznego. Journal of Education, Technology and Computer Science, 25(3), 352–358. https://doi.org/10.15584/eti.2018.3.51
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI TECHNICZNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.