Badanie wzmacniaczy mocy w kształtowaniu inżynierów kierunków wielodyscyplinarnych

Autor

  • Aleksander MARSZAŁEK
  • Krzysztof STEC

Słowa kluczowe:

dydaktyka elektroniki, wzmacniacz mocy, techniczne środki kształcenia

Abstrakt

W artykule ukazano i uzasadniono umiejscowienie problematyki badań wzmacniacza mocy w treściach kształcenia inżynierów kierunków wielodyscyplinarnych. Na bazie analizy rozwiązań istniejących opisano zaprojektowane i wykonane stanowisko do badania funkcjonowania wzmacniacza mocy oraz przedstawiono ocenę ekspertów.

Opublikowane

2015-06-30

Jak cytować

MARSZAŁEK, A., & STEC, K. (2015). Badanie wzmacniaczy mocy w kształtowaniu inżynierów kierunków wielodyscyplinarnych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 12(2), 57–63. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6492

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION

Inne teksty tego samego autora