Badanie wzmacniaczy mocy w kształtowaniu inżynierów kierunków wielodyscyplinarnych
Słowa kluczowe:
dydaktyka elektroniki, wzmacniacz mocy, techniczne środki kształceniaAbstrakt
W artykule ukazano i uzasadniono umiejscowienie problematyki badań wzmacniacza mocy w treściach kształcenia inżynierów kierunków wielodyscyplinarnych. Na bazie analizy rozwiązań istniejących opisano zaprojektowane i wykonane stanowisko do badania funkcjonowania wzmacniacza mocy oraz przedstawiono ocenę ekspertów.Opublikowane
2015-06-30
Jak cytować
MARSZAŁEK, A., & STEC, K. (2015). Badanie wzmacniaczy mocy w kształtowaniu inżynierów
kierunków wielodyscyplinarnych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 12(2), 57–63. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6492
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION