Badanie układów polaryzacji tranzystora w kształceniu inżynierów edukacji techniczno-informatycznej
DOI:
https://doi.org/2080-9069Słowa kluczowe:
dydaktyka elektroniki, edukacja techniczno-informatyczna, techniczne środki kształceniaAbstrakt
W artykule ukazano i uzasadniono umiejscowienie problematyki badań układów polaryzacji tranzystora w treściach kształcenia inżynierów edukacji techniczno-informatycznej. Na bazie analizy rozwiązań istniejących opisano zaprojektowane i wykonane stanowisko do badania funkcjonowania tranzystora w różnych układach polaryzacji oraz przedstawiono ocenę ekspertów.Opublikowane
2014-06-30
Jak cytować
MARSZAŁEK, A., & MAŚ, T. (2014). Badanie układów polaryzacji tranzystora w kształceniu
inżynierów edukacji techniczno-informatycznej. Journal of Education, Technology and Computer Science, (1), 623–629. https://doi.org/2080-9069
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION