Badanie układów polaryzacji tranzystora w kształceniu inżynierów edukacji techniczno-informatycznej

Autor

  • Aleksander MARSZAŁEK
  • Tomasz MAŚ

DOI:

https://doi.org/2080-9069

Słowa kluczowe:

dydaktyka elektroniki, edukacja techniczno-informatyczna, techniczne środki kształcenia

Abstrakt

W artykule ukazano i uzasadniono umiejscowienie problematyki badań układów polaryzacji tranzystora w treściach kształcenia inżynierów edukacji techniczno-informatycznej. Na bazie analizy rozwiązań istniejących opisano zaprojektowane i wykonane stanowisko do badania funkcjonowania tranzystora w różnych układach polaryzacji oraz przedstawiono ocenę ekspertów.

Opublikowane

2014-06-30

Jak cytować

MARSZAŁEK, A., & MAŚ, T. (2014). Badanie układów polaryzacji tranzystora w kształceniu inżynierów edukacji techniczno-informatycznej. Journal of Education, Technology and Computer Science, (1), 623–629. https://doi.org/2080-9069

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION

Inne teksty tego samego autora