Badanie pamięci elektronicznych w kształceniu inżynierów bezpieczeństwa

Autor

  • ALEKSANDER MARSZAŁEK Uniwersytet Rzeszowski, Wydział Matematyczno-Przyrodniczy, Katedra Inżynierii Komputerowej; Centrum Innowacji i Transferu Wiedzy Techniczno-Przyrodniczej, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2017.3.8

Słowa kluczowe:

dydaktyka elektroniki, kształcenie inżynierów bezpieczeństwa, pamięci elektroniczne, techniczne środki kształcenia

Abstrakt

W artykule ukazano i uzasadniono umiejscowienie problematyki badań elektronicznych pa-mięci w treściach kształcenia kierunku studiów inżynieria bezpieczeństwa. Na bazie analizy istniejących rozwiązań opisano projekt i realizację stanowiska do badania układów pamięci. Stanowisko poddano wielokryterialnej ocenie kompetentnych sędziów, dokonano analizy wyników badań i wyciągnięto wnioski.

Opublikowane

2017-09-30

Jak cytować

MARSZAŁEK, A. (2017). Badanie pamięci elektronicznych w kształceniu inżynierów bezpieczeństwa. Journal of Education, Technology and Computer Science, 21(3), 67–73. https://doi.org/10.15584/eti.2017.3.8

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION

Inne teksty tego samego autora