Badanie pamięci elektronicznych w kształceniu inżynierów bezpieczeństwa
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2017.3.8Słowa kluczowe:
dydaktyka elektroniki, kształcenie inżynierów bezpieczeństwa, pamięci elektroniczne, techniczne środki kształceniaAbstrakt
W artykule ukazano i uzasadniono umiejscowienie problematyki badań elektronicznych pa-mięci w treściach kształcenia kierunku studiów inżynieria bezpieczeństwa. Na bazie analizy istniejących rozwiązań opisano projekt i realizację stanowiska do badania układów pamięci. Stanowisko poddano wielokryterialnej ocenie kompetentnych sędziów, dokonano analizy wyników badań i wyciągnięto wnioski.Pobrania
Opublikowane
2017-09-30
Jak cytować
MARSZAŁEK, A. (2017). Badanie pamięci elektronicznych w kształceniu inżynierów bezpieczeństwa. Journal of Education, Technology and Computer Science, 21(3), 67–73. https://doi.org/10.15584/eti.2017.3.8
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI TECHNICZNEJ I ZAWODOWEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2017 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.