Badanie układów polaryzacji tranzystora w kształceniu inżynierów edukacji techniczno-informatycznej
Słowa kluczowe:
dydaktyka elektroniki, edukacja techniczno-informatyczna, techniczne środki kształceniaAbstrakt
W artykule ukazano i uzasadniono umiejscowienie problematyki badań układów polaryzacji tranzystora w treściach kształcenia inżynierów edukacji techniczno-informatycznej. Na bazie analizy rozwiązań istniejących opisano zaprojektowane i wykonane stanowisko do badania funkcjonowania tranzystora w różnych układach polaryzacji oraz przedstawiono ocenę ekspertów.Pobrania
Opublikowane
2014-06-30
Jak cytować
MARSZAŁEK, A., & MAŚ, T. (2014). Badanie układów polaryzacji tranzystora w kształceniu
inżynierów edukacji techniczno-informatycznej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 9(1), 623–629. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6724
Numer
Dział
PODSTAWY TECHNIKI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2014 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.