Kształtowanie motywacji do nauki w polskich szkołach w opinii nauczycieli

Autor

  • DANUTA MORAŃSKA Doktor, Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu, Instytut Innowacyjnej Edukacji, Instytut Pedagogiki, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.4

Słowa kluczowe:

efekty kształcenia, nauczyciele, motywacja do uczenia się

Abstrakt

Motywacja do uczenia się jest jednym z najważniejszych czynników decydujących o podejmowaniu przez uczniów aktywności edukacyjnej. O jej trwałości decyduje fakt, czy została wywołana czynnikiem zewnętrznym czy też wynika z wewnętrznego przekonania o potrzebie posiadania wiedzy. W artykule przedstawiono opinie nauczycieli na temat motywacji uczniów do uczenia się.

Pobrania

Opublikowane

2018-12-15

Jak cytować

MORAŃSKA, D. (2018). Kształtowanie motywacji do nauki w polskich szkołach w opinii nauczycieli. Journal of Education, Technology and Computer Science, 26(4), 43–48. https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.4

Numer

Dział

WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI FORMALNEJ I NIEFORMALNEJ