Kształtowanie motywacji do nauki w polskich szkołach w opinii nauczycieli
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.4Słowa kluczowe:
efekty kształcenia, nauczyciele, motywacja do uczenia sięAbstrakt
Motywacja do uczenia się jest jednym z najważniejszych czynników decydujących o podejmowaniu przez uczniów aktywności edukacyjnej. O jej trwałości decyduje fakt, czy została wywołana czynnikiem zewnętrznym czy też wynika z wewnętrznego przekonania o potrzebie posiadania wiedzy. W artykule przedstawiono opinie nauczycieli na temat motywacji uczniów do uczenia się.Pobrania
Opublikowane
2018-12-15
Jak cytować
MORAŃSKA, D. (2018). Kształtowanie motywacji do nauki w polskich szkołach w opinii nauczycieli. Journal of Education, Technology and Computer Science, 26(4), 43–48. https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.4
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI FORMALNEJ I NIEFORMALNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.