Funkcjonowanie ucznia w procesie edukacyjnym ze względu na jego homeostatyczny mechanizm regulacji

Autor

  • Jolanta WILSZ Uczelnia Warszawska im. Marii Skłodowskiej-Curie, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2016.4.5

Słowa kluczowe:

proces edukacyjny, homeostatyczny mechanizm regulacji, stałe indywidualne cechy osobowości

Abstrakt

W artykule omówiono działania i skuteczność homeostatycznego mechanizmu regulacji, skutki zakłócenia równowagi funkcjonalnej oraz zaprezentowano implikacje dla przebiegu procesu edukacyjnego wynikające z analizy i znajomości homeostatycznych mechanizmów regulacji jej uczestników.

Pobrania

Opublikowane

2016-12-15

Jak cytować

WILSZ, J. (2016). Funkcjonowanie ucznia w procesie edukacyjnym ze względu na jego homeostatyczny mechanizm regulacji. Journal of Education, Technology and Computer Science, 18(4), 50–56. https://doi.org/10.15584/eti.2016.4.5

Numer

Dział

PROBLEMY EDUKACJI OGÓLNEJ

Inne teksty tego samego autora