Mapy myśli w nauczaniu techniki – analiza prac i opinii uczniów

Autor

  • Marta CIESIELKA AGH Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, Wydział Inżynierii Metali i Informatyki Przemysłowej, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2016.4.16

Słowa kluczowe:

mapy myśli, metody nauczania, edukacja techniczna, metody aktywne

Abstrakt

W artykule zaprezentowano zastosowanie map myśli w nauczaniu zajęć technicznych w szkole podstawowej i gimnazjum. Przedstawiono szczegółową analizę prac uczniów, jak rów-nież wyniki badań ankietowych prezentujących opinie uczniów dotyczące niniejszej metody.

Opublikowane

2016-12-15

Jak cytować

CIESIELKA, M. (2016). Mapy myśli w nauczaniu techniki – analiza prac i opinii uczniów. Journal of Education, Technology and Computer Science, 18(4), 136–142. https://doi.org/10.15584/eti.2016.4.16

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION

Inne teksty tego samego autora

1 2 > >>