Mapy myśli w nauczaniu techniki – analiza prac i opinii uczniów
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2016.4.16Słowa kluczowe:
mapy myśli, metody nauczania, edukacja techniczna, metody aktywneAbstrakt
W artykule zaprezentowano zastosowanie map myśli w nauczaniu zajęć technicznych w szkole podstawowej i gimnazjum. Przedstawiono szczegółową analizę prac uczniów, jak rów-nież wyniki badań ankietowych prezentujących opinie uczniów dotyczące niniejszej metody.Pobrania
Opublikowane
2016-12-15
Jak cytować
CIESIELKA, M. (2016). Mapy myśli w nauczaniu techniki – analiza prac i opinii uczniów. Journal of Education, Technology and Computer Science, 18(4), 136–142. https://doi.org/10.15584/eti.2016.4.16
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI TECHNICZNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2016 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.