Nowe technologie – nowy obraz dzieciństwa. Formy aktywności współczesnego dziecka w wieku przedszkolnym
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2016.2.21Słowa kluczowe:
dziecko, formy aktywności, nowe technologieAbstrakt
Artykuł podejmuje tematykę form aktywności współczesnego dziecka w kontekście przemian kulturowo-cywilizacyjnych oraz najnowszych ustaleń neurobiologii. Ukazano zagrożenia rozwojowe związane z nadmiernym oglądaniem telewizji i korzystaniem z urządzeń cyfrowych oraz uzasadniono konieczność wielopłaszczyznowych przemian w tej sferze. W artykule zamieszczono także opis i interpretację wyników badań własnych.Pobrania
Opublikowane
2016-06-30
Jak cytować
NIEROBA, E. (2016). Nowe technologie – nowy obraz dzieciństwa. Formy aktywności współczesnego dziecka w wieku przedszkolnym. Journal of Education, Technology and Computer Science, 16(2), 159–168. https://doi.org/10.15584/eti.2016.2.21
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI INFORMATYCZNO-INFORMACYJNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2016 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.