Kompetencje komunikacyjne jako komponent kompetencji społecznych nauczycieli akademickich – założenia do badań
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2016.2.8Słowa kluczowe:
nauczyciel akademicki, kompetencje, kompetencje społeczne, Q-test, komunikacjaAbstrakt
Artykuł przedstawia zagadnienia dotyczące kompetencji społecznych nauczycieli akademickich związanych z komunikowaniem się przy wykorzystaniu technologii informacyjnych. W artykule dokonano określenia cech będących wskaźnikami narzędzia badawczego, jakim jest Q-test wykorzystany w przygotowaniu pracy doktorskiej.Pobrania
Opublikowane
2016-06-30
Jak cytować
WARZOCHA, T. (2016). Kompetencje komunikacyjne jako komponent kompetencji społecznych nauczycieli akademickich – założenia do badań. Journal of Education, Technology and Computer Science, 16(2), 70–75. https://doi.org/10.15584/eti.2016.2.8
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI OGÓLNEJ – PAMIĘCI DRA ANTONIEGO ZAJĄCA
Licencja
Prawa autorskie (c) 2016 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.