Kompetencje komunikacyjne jako komponent kompetencji społecznych nauczycieli akademickich – założenia do badań

Autor

  • TOMASZ WARZOCHA Uniwersytet Rzeszowski, Wydział Pedagogiczny, Zakład Dydaktyki Ogólnej i Systemów Edukacyjnych, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2016.2.8

Słowa kluczowe:

nauczyciel akademicki, kompetencje, kompetencje społeczne, Q-test, komunikacja

Abstrakt

Artykuł przedstawia zagadnienia dotyczące kompetencji społecznych nauczycieli akademickich związanych z komunikowaniem się przy wykorzystaniu technologii informacyjnych. W artykule dokonano określenia cech będących wskaźnikami narzędzia badawczego, jakim jest Q-test wykorzystany w przygotowaniu pracy doktorskiej.

Pobrania

Opublikowane

2016-06-30

Jak cytować

WARZOCHA, T. (2016). Kompetencje komunikacyjne jako komponent kompetencji społecznych nauczycieli akademickich – założenia do badań. Journal of Education, Technology and Computer Science, 16(2), 70–75. https://doi.org/10.15584/eti.2016.2.8

Numer

Dział

PROBLEMY EDUKACJI OGÓLNEJ – PAMIĘCI DRA ANTONIEGO ZAJĄCA

Inne teksty tego samego autora