Filozofia Kaizen w pracy nauczyciela
Słowa kluczowe:
filozofia Kaizen, doskonalenie metodyczne, dokształcanie nauczycieliAbstrakt
Praca nauczyciela obejmuje wykorzystywanie praktyczne treści już istniejących (jako merytorycznego zakresu przedmiotu nauczania, przyjętego programu nauczania). Zmiany, jakie pojawiają się na zewnątrz szkoły (społeczno-gospodarcze), powodują potrzebę wprowadzania udoskonaleń w jego pracy oraz stałych poszukiwań w kierunku realizacji coraz lepszej pracy pedagogicznejPobrania
Opublikowane
2011-06-30
Jak cytować
BAŁAŻAK, M. (2011). Filozofia Kaizen w pracy nauczyciela. Journal of Education, Technology and Computer Science, 3(1), 271–276. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7054
Numer
Dział
KSZTAŁCENIE NAUCZYCIELI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2011 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.