Osobista analiza SWOT narzędziem motywowania i planowania wyborów edukacyjno-zawodowych młodzieży
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2019.4.35Abstrakt
W artykule opisano główne założenia i zasady analizy SWOT. Zaprezentowano możliwości zastosowania tej metody w planowaniu perspektywy zawodowej młodzieży, a także opisano rezultaty wprowadzenia tego rozwiązania w praktyce szkolnej.
Pobrania
Opublikowane
2019-12-15
Jak cytować
Ciesielka, M. (2019). Osobista analiza SWOT narzędziem motywowania i planowania wyborów edukacyjno-zawodowych młodzieży. Journal of Education, Technology and Computer Science, 30(4), 261–266. https://doi.org/10.15584/eti.2019.4.35
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI ZAWODOWEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2019 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.