Relacje dzieci niepełnosprawnych z rówieśnikami w klasach integracyjnych
DOI:
https://doi.org/10.15584/kpe.2016.4.15Słowa kluczowe:
relacje rówieśnicze, niepełnosprawność, integracjaAbstrakt
Artykuł podejmuje tematykę relacji rówieśniczych dzieci niepełnosprawnych w klasach integracyjnych. Prezentuje badania przeprowadzone zarówno wśród rodziców dzieci niepełnosprawnych i pełnosprawnych, jak i wśród uczniów klas integracyjnych. Ich wyniki wskazują na niekorzystną pozycję dzieci niepełnosprawnych w klasie oraz jedynie sporadyczne kontakty z rówieśnikami poza szkołą.
Pobrania
Opublikowane
2016-12-15
Jak cytować
Marmola, M. (2016). Relacje dzieci niepełnosprawnych z rówieśnikami w klasach integracyjnych. KULTURA – PRZEMIANY – EDUKACJA, 4, 229–240. https://doi.org/10.15584/kpe.2016.4.15
Numer
Dział
Psychologia wobec współczesnych problemów edukacyjnych i wychowawczych
Licencja
Prawa autorskie (c) 2016 KULTURA – PRZEMIANY – EDUKACJA
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.