Kompetencje informatyczne w samoocenie nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej

Autor

  • URSZULA ORDON
  • KATARZYNA SERWATKO

Słowa kluczowe:

nauczyciel, uczeń, edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna, kompetencje informatyczne

Abstrakt

Autorki poruszają w artykule kwestie związane z kompetencjami informatycznymi i ich samooceną dokonaną przez nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Kompetencje informatyczne tej grupy zawodowej są niezwykle istotne w kontekście oceny kształcenia i uczenia się przez całe życie. Stanowią także istotny element podtrzymywania i rozwoju jakości komunikacji w edukacji na każdym poziomie nauczania

Opublikowane

2016-09-30

Jak cytować

ORDON, U., & SERWATKO, K. (2016). Kompetencje informatyczne w samoocenie nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 17(3), 152–156. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6277

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION

Inne teksty tego samego autora

1 2 > >>