Kompetencje informatyczne w samoocenie nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2016.3.23Słowa kluczowe:
nauczyciel, uczeń, edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna, kompetencje informatyczneAbstrakt
Autorki poruszają w artykule kwestie związane z kompetencjami informatycznymi i ich samooceną dokonaną przez nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Kompetencje informatyczne tej grupy zawodowej są niezwykle istotne w kontekście oceny kształcenia i uczenia się przez całe życie. Stanowią także istotny element podtrzymywania i rozwoju jakości komunikacji w edukacji na każdym poziomie nauczaniaPobrania
Opublikowane
2016-09-30
Jak cytować
ORDON, U., & SERWATKO, K. (2016). Kompetencje informatyczne w samoocenie nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 17(3), 152–156. https://doi.org/10.15584/eti.2016.3.23
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2016 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.