Wiedza doradców metodycznych na temat tablic interaktywnych
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2016.3.35Słowa kluczowe:
wiedza, doradcy metodyczni, technologie informacyjno-komunikacyjne, tablica interaktywnaAbstrakt
W niniejszym artykule poruszona została tematyka znajomości tablic interaktywnych przez doradców metodycznych. Na wstępie opisane zostało, kim są doradcy i jaką rolę pełnią w systemie edukacji w świetle obowiązujących przepisów. Zaprezentowane w drugiej części wyniki badań pokazują, że doradcy metodyczni mają dużą wiedzę na temat tablic interaktywnych. Wiedzą oni, gdzie i w jaki sposób mogą one być wykorzystane, co daje im możliwość pomagać zarówno młodym, jak i bardziej doświadczonym nauczycielom.Pobrania
Opublikowane
2016-09-30
Jak cytować
CZERSKI, W. (2016). Wiedza doradców metodycznych na temat tablic interaktywnych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 17(3), 233–238. https://doi.org/10.15584/eti.2016.3.35
Numer
Dział
PROBLEMY KSZTAŁCENIA NAUCZYCIELI I EDUKACJI ZAWODOWEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2016 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.