Wiedza doradców metodycznych na temat tablic interaktywnych

Autor

  • WOJCIECH CZERSKI Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Wydział Pedagogiki i Psychologii, Pracownia Komunikacji Multimedialnej, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2016.3.35

Słowa kluczowe:

wiedza, doradcy metodyczni, technologie informacyjno-komunikacyjne, tablica interaktywna

Abstrakt

W niniejszym artykule poruszona została tematyka znajomości tablic interaktywnych przez doradców metodycznych. Na wstępie opisane zostało, kim są doradcy i jaką rolę pełnią w systemie edukacji w świetle obowiązujących przepisów. Zaprezentowane w drugiej części wyniki badań pokazują, że doradcy metodyczni mają dużą wiedzę na temat tablic interaktywnych. Wiedzą oni, gdzie i w jaki sposób mogą one być wykorzystane, co daje im możliwość pomagać zarówno młodym, jak i bardziej doświadczonym nauczycielom.

Pobrania

Opublikowane

2016-09-30

Jak cytować

CZERSKI, W. (2016). Wiedza doradców metodycznych na temat tablic interaktywnych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 17(3), 233–238. https://doi.org/10.15584/eti.2016.3.35

Numer

Dział

PROBLEMY KSZTAŁCENIA NAUCZYCIELI I EDUKACJI ZAWODOWEJ

Inne teksty tego samego autora