Chatterbot – wirtualny doradca: istota technologii, możliwości zastosowań edukacyjnych

Autor

  • Waldemar FURMANEK Uniwersytet Rzeszowski, Polska
  • Waldemar Lib Uniwersytet Rzeszowski, Polska

Słowa kluczowe:

nowoczesne technologie komunikacyjne, multimedia, edukacja, e-learning

Abstrakt

W artykule poruszono kwestie nowoczesnych technologii komunikacyjnych związanych z rozwojem wirtualnych doradców (chatbotów) i ich potencjalnymi możliwościami wykorzystania w edukacji.

Pobrania

Opublikowane

2014-12-30

Jak cytować

FURMANEK, W., & Lib, W. (2014). Chatterbot – wirtualny doradca: istota technologii, możliwości zastosowań edukacyjnych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 10(2), 231–237. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6599

Inne teksty tego samego autora

<< < 1 2 3 4 5