Analiza reakcji pupilometrycznych uczniów gimnazjum podczas rozwiązywania zadania – badania porównawcze
Słowa kluczowe:
dydaktyka, eye-tracking, pupilometria, analiza rozwiązywania zadańAbstrakt
Artykuł jest kontynuacją badań eye-trackingowych dotyczących zastosowań pupilometrii do celów analizy subiektywnej oceny poziomu trudności zadań oraz obciążenia poznawczego u badanych osób podczas rozwiązywania zadań [Rosiek, Sajka 2014]. Analizie poddane zostały reakcje źrenic uczniów gimnazjum podczas rozwiązywania zadania. W artykule przedstawiono szczegółową analizę reakcji pupilometrycznych wybranych dwóch grup uczniów: uzdolnionych w kierunku nauk ścisłych oraz uczniów osiągających najniższe wyniki nauczania z tych przedmiotów. Dokonana została próba porównania tych reakcji.Pobrania
Opublikowane
2015-09-30
Jak cytować
SAJKA, M., ROSIEK, R., BŁASIAK, W., ANDRZEJEWSKA, M., GODLEWSKA, M., KAZUBOWSKI, P., ROŻEK, B., STOLIŃSKA, A., & WCISŁO, D. (2015). Analiza reakcji pupilometrycznych uczniów gimnazjum
podczas rozwiązywania zadania – badania porównawcze. Journal of Education, Technology and Computer Science, 13(3), 188–194. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6455
Numer
Dział
WIDEODYDAKTYKA. STAN OBECNY I PERSPEKTYWY ROZWOJU
Licencja
Prawa autorskie (c) 2015 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.