Ewolucja książki szkolnej (podręcznika) – od wersji drukowanej do elektronicznej
Słowa kluczowe:
teoria książki szkolnej, teoria podręcznika, środki dydaktyczne, edukacja medialnaAbstrakt
Nowe technologie informacyjne, informatyczne i komunikacyjne spowodowały, że współczesny system komunikacji człowieka z drugim człowiekiem i ze środowiskiem uległ całkowitej zmianie, a przede wszystkim ogromnemu wzbogaceniu. Pojawiają się zatem w sposób naturalny nowe wyzwania przed pedagogami i dydaktykami – badaczami i autorami multimedialnych podręczników szkolnych (e-podręczników) chociażby z punktu widzenia nowych funkcji, jakie mogą pełnić w edukacji. Istnieją tu również nowe wyzwania dla wydawców.Pobrania
Opublikowane
2013-12-15
Jak cytować
WALAT, W. (2013). Ewolucja książki szkolnej (podręcznika) – od wersji
drukowanej do elektronicznej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 8(2), 168–178. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6759
Numer
Dział
ZASTOSOWANIE TECHNOLOGII INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNYCH W EDUKACJI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2013 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.