Aktywność pracy mózgu w procesie dydaktycznym w ujęciu badań elektroencefalograficznych
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2019.2.46Słowa kluczowe:
efektywność dydaktyczna, programy symulacyjne, badania QEEGAbstrakt
W artykule przedstawiono wyniki badań encefalograficznych w zakresie aktywności pracy mózgu podczas procesu dydaktycznego. Głównym celem badań jest analiza aktywności poznawczej podczas uczenia się z wykorzystaniem symulacji komputerowych w kształceniu technicznym. Porównano aktywność poznawczą z uwzględnieniem wybranych czynników zakłócających w trakcie pracy ucznia na podstawie obserwacji częstotliwości fal pracy mózgu w badaniach QEEG.Pobrania
Opublikowane
2019-06-30
Jak cytować
Prauzner, T., Prauzner, M., & Prauzner, K. (2019). Aktywność pracy mózgu w procesie dydaktycznym w ujęciu badań elektroencefalograficznych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 28(2), 312–317. https://doi.org/10.15584/eti.2019.2.46
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY EDUKACYJNE SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO
Licencja
Prawa autorskie (c) 2019 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.