Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Aktualny numer
Archiwum
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Recenzenci
Przesyłanie tekstów
Proces recenzji
Etyka publikacyjna
Polityka prywatności
Ogłoszenia
Kontakt
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 12 (2017)
Tom 12 (2017)
DOI:
https://doi.org/10.15584/di.2017.12
Opublikowane:
2017-12-15
Pełny numer
PDF
Wstęp
Aleksander Piecuch
7-8
PDF
TIK A SPOŁECZEŃSTWO
Style życia ludzi w społeczeństwie informacyjnym
Waldemar Furmanek
11-21
PDF
Idea smart living – idea inteligentnego, mądrego stylu życia
Waldemar Furmanek
22-32
PDF
Zapotrzebowanie rynku pracy na informatyków a praktyka dydaktyczna
Sławomir Iskierka, Janusz Krzemiński, Zbigniew Weżgowiec
33-42
PDF
Społeczny wymiar technologii informacyjnych. studia z informatyki społecznej na wydziale humanistycznym AGH w Krakowie
Leszek Porębski
43-50
PDF
Rola mediów społecznościowych w edukacji – stan obecny i perspektywy rozwoju
Katarzyna Garwol
51-56
PDF
Edukacja z zakresu tik a problem wiktymizacji człowieka doby społeczeństwa informacyjnego
Anna Opar, Tadeusz Piątek
57-62
PDF
Mroczna strona internetu – tor niebezpieczna forma cybertechnologii
Antoni Krauz
63-74
PDF
TIK A EDUKACJA
Kultura pracy komponentem aksjologii dydaktyki przedmiotów informatyczno-komunikacyjnych1
Tadeusz Piątek
77-86
PDF
Wybrane meandry procesów cyfryzacji polskiej oświaty
Janusz Janczyk
87-93
PDF
„Cyfrowa szkoła” – skok w przyszłość dydaktyki
Agnieszka Szewczyk
94-109
PDF
Znaczenie edukacji z zakresu technologii informacyjno-komunikacyjnych w przygotowaniu do cyfrowego życia
Tadeusz Piątek
110-116
PDF
Technologie mobilne w edukacji szkolnej
Beata Kuźmińska-Sołśnia
117-123
PDF
Poszerzona rzeczywistość w edukacji
Marek Kęsy
124-131
PDF
Technologia poszerzonej rzeczywistości – korzyści i zagrożenia aplikacyjne
Marek Kęsy
132-137
PDF
Virtuálna realita a vzdelávanie
Peter Kuna, Tomáš Kozík, Silvia Kunová
138-145
PDF (Slovenčina)
Zagadnienie bezpieczeństwa aplikacji internetowych w programach dydaktycznych
Sławomir Iskierka, Janusz Krzemiński, Zbigniew Weżgowiec
146-154
PDF
Programowanie może być interesujące – platforma Arduino
Aleksander Piecuch
155-160
PDF
Wykształcenie matematyczne a informatyka
Monika Maj, Rafał Maj
161-167
PDF
Wykorzystanie technologii multimedialnych w nauczaniu historii – poziom gimnazjum
Małgorzata Papier
168-179
PDF
Ewolucja katalogu kompetencji informacyjnych nauczycieli
Wojciech Czerski
180-186
PDF
Stosunek nauczyciela do pracy własnej na podstawie jego kompetencji (w tym i informatycznych)
Marta Bałażak
187-193
PDF
NARZĘDZIA TIK W PRAKTYCE
Kształtowanie wyobraźni przestrzennej poprzez modelowanie i animacje 3D
Iwona Iskierka
197-202
PDF
Koncepcja modelu strumieniowego pobierania danych w czasie rzeczywistym notowań giełdowych
Jacek Wołoszyn
203-208
PDF
Modyfikacja modelu aplikacji realizującej transakcje giełdowe na podstawie rzeczywistego strumienia danych o wartość dywidend
Jacek Wołoszyn
209-217
PDF
Modelowanie fizyczne układów mechatronicznych w środowisku Simulink-Simscape
Stanisław Szabłowski
218-223
PDF
Wrzeciono CNC małej mocy jako obiekt badawczy dla metod CI na przykładzie detekcji prędkości
Grzegorz Piecuch
224-232
PDF
Projektowanie aplikacji i interakcja z użytkownikiem
Artur Hamela, Damian Pawłowski, Agnieszka Molga
233-241
PDF
Grafika komputerowa i informatyczne modelowanie struktur przestrzennych w programie kształcenia liceum ogólnokształcącego
Piotr Kisiel
242-249
PDF
RECENZJE
Edukacja wczesnoszkolna. scenariusze lekcji z komputerem, tabletem i nie tylko, wyd. Presscom, Wrocław 2015, ss. 240, ISBN 978-83-64512-55-1 – kilka refleksji
Wojciech Czerski
253-257
PDF
Howard Gardner, Inteligencje wielorakie. nowe horyzonty w teorii i praktyce, wyd. MT biznes, Warszawa 2009, ss. 367, ISBN 978-83-61732-04-4
Rafał Wawer
258-261
PDF
Język / Language
English
Język Polski
Zgłoś tekst
Zgłoś tekst
Aktualny numer