Kursy e-learningowe – pakiety edukacyjne tworzone przez studentów
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.27Słowa kluczowe:
e-learning, platforma Moodle, kompetencje w kształceniu onlineAbstrakt
Artykuł jest raportem z przeprowadzonych przez autorkę warsztatów pt. „Zastosowanie platformy e-learningowej do stworzenia zasobnika wiedzy dla potrzeb studentów Wydziału Nauk Pedagogicznych UKSW w Warszawie” realizowanych w ramach projektu „Nowoczesny pedagog”. Przedstawiono krótką charakterystykę kursu oraz analizę przyrostu wiedzy studentów w zakresie samodzielnego tworzenia kursu e-learningowego.Pobrania
Opublikowane
2018-12-15
Jak cytować
KANDZIA, J. (2018). Kursy e-learningowe – pakiety edukacyjne tworzone przez studentów. Journal of Education, Technology and Computer Science, 26(4), 199–204. https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.27
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY ZASTOSOWAŃ IT W EDUKACJI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.