Kursy e-learningowe – pakiety edukacyjne tworzone przez studentów

Autor

  • JOANNA KANDZIA Doktor, Szkoła Nauk Ścisłych USKW w Warszawie, Wydział Matematyczno-Przyrodniczy, Polska

Słowa kluczowe:

e-learning, platforma Moodle, kompetencje w kształceniu online

Abstrakt

Artykuł jest raportem z przeprowadzonych przez autorkę warsztatów pt. „Zastosowanie platformy e-learningowej do stworzenia zasobnika wiedzy dla potrzeb studentów Wydziału Nauk Pedagogicznych UKSW w Warszawie” realizowanych w ramach projektu „Nowoczesny pedagog”. Przedstawiono krótką charakterystykę kursu oraz analizę przyrostu wiedzy studentów w zakresie samodzielnego tworzenia kursu e-learningowego.

Opublikowane

2018-12-15

Jak cytować

KANDZIA, J. (2018). Kursy e-learningowe – pakiety edukacyjne tworzone przez studentów. Journal of Education, Technology and Computer Science, 26(4), 199–204. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/5764

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION

Inne teksty tego samego autora