Kompetencje analityczne współczesnego menedżera i ich rozwój w procesie edukacji formalnej

Autor

  • PIOTR MURYJAS Politechnika Lubelska, Wydział Elektrotechniki i Informatyki, Instytut Informatyki, Polska
  • MONIKA WAWER Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Wydział Nauk Społecznych, Instytut Ekonomii i Zarządzania, Katedra Zarządzania Przedsiębiorstwem, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2016.3.38

Słowa kluczowe:

kształcenie akademickie, e-learning

Abstrakt

W erze cyfryzacji wzrasta znaczenia podejścia analitycznego w praktyce funkcjonowania przedsiębiorstw. Z tego powodu coraz istotniejsze staje się posiadanie kompetencji posługiwania się analityką biznesową przez współczesnych menedżerów. W artykule zaprezentowano wyniki badań ankietowych dotyczących poziomu kompetencji analitycznych menedżerów oraz ich potrzeb edukacyjnych w tym obszarze. Uzyskane wyniki potwierdzają wysoką świadomość konieczności posiadania tych kompetencji oraz wskazują edukację formalną jako pożądany sposób eliminacji luki kompetencyjnej w zakresie analityki biznesowej.

Pobrania

Opublikowane

2016-09-30

Jak cytować

MURYJAS, P., & WAWER, M. (2016). Kompetencje analityczne współczesnego menedżera i ich rozwój w procesie edukacji formalnej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 17(3), 252–258. https://doi.org/10.15584/eti.2016.3.38

Numer

Dział

PROBLEMY KSZTAŁCENIA NAUCZYCIELI I EDUKACJI ZAWODOWEJ

Inne teksty tego samego autora

1 2 > >>