Autoedukacja nauczycieli zajęć technicznych w gimnazjum

Autor

  • Renata STAŚKO Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Polska
  • Marta CIESIELKA AGH Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, Polska

Słowa kluczowe:

autoedukacja, zajęcia techniczne, moduły nauczania

Abstrakt

W pracy przedstawiono wyniki badań autoedukacji nauczycieli i uczniów w zakresie zajęć technicznych w gimnazjum. Podjęto próbę odpowiedzi na pytania, które moduły i w jakim zakresie są realizowane na zajęciach technicznych, oraz uwzględniono propozycje tematów zaproponowane przez nauczycieli i uczniów jako formy samokształcenia, w których uczestniczyliby.

Pobrania

Opublikowane

2015-03-30

Jak cytować

STAŚKO, R., & CIESIELKA, M. (2015). Autoedukacja nauczycieli zajęć technicznych w gimnazjum. Journal of Education, Technology and Computer Science, 11(1), 65–70. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6525

Numer

Dział

PROBLEMY EDUKACJI TECHNICZNEJ

Inne teksty tego samego autora

<< < 1 2