Wzmacnianie edukacji włączającej: zasady doskonałości w nauczaniu i kształceniu ustawicznym
DOI:
https://doi.org/10.15584/kpe.2018.6.9Słowa kluczowe:
edukacja włączająca, doskonałość, uczący się przez całe życie, akty edukacyjne, szkolna kulturaAbstrakt
Dawno temu polityka edukacyjna zaczęła opracowywać różne środki, aby zaoferować pomoc uczniom wymagającym wsparcia edukacyjnego. Jednak społeczeństwo jest za każdym razem bardziej zróżnicowane i wymaga dodatkowych strategii, aby zapewnić prawdziwą edukację włączającą. Najczęściej instytucje napotykają na problemy ze względu na brak zasobów. Z tego powodu badane jest podejście do wzmacniania edukacji włączającej. Zasady doskonałości w nauczaniu i uczeniu się przez całe życie są promowane w taki sposób, aby wzmocnić wszystkie możliwe strategie i zwrócić uwagę uczniów na ich różnorodność. Wyniki pokazują, w jaki sposób wskazania zainteresowanych stron przyczyniają się do oferowania wsparcia edukacyjnego oraz jak głęboko można rozwijać edukację włączającą w instytucjach. Nowe wymagania społeczno-wychowawcze wymagają konkretnych zasad, metod nauczania i technik, które pozwalają na różnorodność zdolności i umiejętności uczniów.Pobrania
Opublikowane
2018-12-15
Jak cytować
Soler Costa, R. (2018). Wzmacnianie edukacji włączającej: zasady doskonałości w nauczaniu i kształceniu ustawicznym. KULTURA – PRZEMIANY – EDUKACJA, 6, 122–130. https://doi.org/10.15584/kpe.2018.6.9
Numer
Dział
Aksjologiczne i społeczne obszary wychowania i rozwoju człowieka
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 KULTURA – PRZEMIANY – EDUKACJA
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.