Wzmacnianie edukacji włączającej: zasady doskonałości w nauczaniu i kształceniu ustawicznym

Autor

  • Rebeca Soler Costa University of Zaragoza

DOI:

https://doi.org/10.15584/kpe.2018.6.9

Słowa kluczowe:

edukacja włączająca, doskonałość, uczący się przez całe życie, akty edukacyjne, szkolna kultura

Abstrakt

Dawno temu polityka edukacyjna zaczęła opracowywać różne środki, aby zaoferować pomoc uczniom wymagającym wsparcia edukacyjnego. Jednak społeczeństwo jest za każdym razem bardziej zróżnicowane i wymaga dodatkowych strategii, aby zapewnić prawdziwą edukację włączającą. Najczęściej instytucje napotykają na problemy ze względu na brak zasobów. Z tego powodu badane jest podejście do wzmacniania edukacji włączającej. Zasady doskonałości w nauczaniu i uczeniu się przez całe życie są promowane w taki sposób, aby wzmocnić wszystkie możliwe strategie i zwrócić uwagę uczniów na ich różnorodność. Wyniki pokazują, w jaki sposób wskazania zainteresowanych stron przyczyniają się do oferowania wsparcia edukacyjnego oraz jak głęboko można rozwijać edukację włączającą w instytucjach. Nowe wymagania społeczno-wychowawcze wymagają konkretnych zasad, metod nauczania i technik, które pozwalają na różnorodność zdolności i umiejętności uczniów.

Opublikowane

2018-12-15

Jak cytować

Soler Costa, R. (2018). Wzmacnianie edukacji włączającej: zasady doskonałości w nauczaniu i kształceniu ustawicznym. KULTURA – PRZEMIANY – EDUKACJA, 6, 122–130. https://doi.org/10.15584/kpe.2018.6.9

Numer

Dział

Aksjologiczne i społeczne obszary wychowania i rozwoju człowieka

Inne teksty tego samego autora